top of page

Lastausalueturvallisuus

Automaattinen kuormankäsittelyn Stop Trucks -turvajärjestelmä

 

Expresso-Francen edistyksellinen järjestelmä, joka ohjaa rekan kuorma-alueelle ja lukitsee sen automaattisesti paikalleen kuormauksen ajaksi. Älykäs järjestelmä voi tunnistaa myös laiturin oven ja laiturinnokan, jolloin estetään laiturille pääsy, kunnes kuorma-auto on lukittuna paikalleen. Vastaavasti auto ei pääse ajamaan pois, ennen kuin trukki on sisäpuolella ja ovi sulkeutunut.

 

Järjestelmä varmistaa aina turvallisen työtavan, joka ei ole riippuvainen autonkuljettajasta tai trukin käyttäjästä. Näin vältytään materiaali- ja henkilövahingoilta, kun työntekijöiden puristuksiin jäämisen riski ja trukin putoamisriski laiturin ja rekan väliin minimoidaan.

 

Valo-ohjaus helpottaa kuljettajan työtä, sillä se kertoo, milloin auto on lukittuna ja milloin se voidaan ajaa pois laiturista.

 

Katso esite rekan lukitusjärjestelmästä napsauttamalla kuvaketta.

Automaattinen Stop Trucks kuormankäsittelyn turvajärjestelmä
Automaattinen Stop Trucks kuormankäsittelyn turvajärjestelmä

Rengaskiila - renkaan lukitus

 

Meiltä saat erilaiset lukituskiilat, jotka auttavat pitämään kuorma-auton tai perävaunun paikallaan kuorman lastauksen ja purkamisen aikana.

Järjestelmä on laajennettavissa valo- ja äänilaiteohjattuihin ratkaisuihin, jotka parantavat merkittävästi turvallisuutta ja vähentävät onnettomuusriskiä.

Katso esite erilaisista kiiloista ja lisälaitteista

Rengaskiila - renkaan lukitus
Rengaskiila - renkaan lukitus

Kuormalaiturin turvalaitteet

 

Kattava valikoima kuormasiltatuotteita

  • Korkealaatuiset törmäyspuskurit – suojaavat sekä rekkaa että rakennusta

  • Erilaiset kiilat asennettaviksi rekan pyörän alle ajonestoksi, myös kytkettyinä valo-ohjaukseen ja varoitusääneen

  • Lisälaitteina saatavana esim. polettilaite, josta pyöräkiilan voi ottaa ja johon se on palautettava, jotta voi poistua laiturilta

  • Vahvat ja hyvin mitoitetut ajo-ohjaimet / pyörän ohjaimet, jotka varmistavat, että auto ohjautuu laituriin, ja antavat tarvittaessa työntekijälle turva-alueen ohjaimen toisella puolella. Tällä varmistetaan mm. ettei työntekijä voi joutua puristuksiin kahden kuorma-auton väliin.

stoptrucks10.jpg
stoptrucks9.jpg
bottom of page